Metodologia de selectie cu anexele

Programul Operațional Capital Uman (POCU) 2014-2020

Axa Prioritară 6. ”Educație și competențe”

Prioritatea de investiții: 10.IV. "Sporirea relevanței pe piața forțelor de muncă a educației și a sistemelor de formare, facilitarea tranziției de la educație la piața forțelor de muncă și consolidarea formării și a sistemelor de formare profesională, precum și a calității lor, inclusiv prin mecanisme de anticipare a competențelor, adaptarea programelor de învățământ și instituirea și dezvoltarea unor sisteme de învățare la locul de muncă, inclusiv a unor sisteme de învățare duală și programe de ucenicie”

Proiect POCU/90/6.13/6.14 - 108847 "Multiplicarea metodelor de Educație și a Competențelor prin Adaptarea la Nevoile

Industriilor Competitive - EMPLOY MECHANICS!”

Contract de finanțare nr. 38865DGPECU/31.05.2018

Beneficiar: Inspectoratul Școlar Județean Iași

Proiect POCU/90/6.13/6.14 - 108847 ”Multiplicarea metodelor de Educație
și a Competențelor prin Adaptarea la Nevoile Industriilor Competitive
EMPLOY MECHANICS!”

METODOLOGIE DE IDENTIFICARE, RECRUTARE, SELECȚIE,
ÎNREGISTRARE ȘI MENȚINERE A GRUPULUI ȚINTĂ

Descarca document Metodologie_de_selectie_EM.pdf

Descarca Anexele si formularele: Anexa-1-proces-verbal.pdf, Anexa-2-grafic-selectie-grup-tinta.pdf, Anexa-3-fisa-evaluare-dosar.pdf, Anexa-4-scrisoare-de-motivatie.pdf, Anexa-5-scrisoare-de-recomadare.pdf, Anexa-6-declaratie.pdf, Anexa-7-acord-GDPR.pdf, Anexa-8-formular-de-inregistrare-individual.pdf

Elaborat, Coordonator stagii de practică Prof. dr. Cecilia FOIA

Avizat, Manager de proiect, Prof. Bogdan Gabriel BÂRZOI

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

  1. INFORMAȚII PROIECT (prezentare succintă)

Beneficiar: Inspectoratul Școlar Județean Iași

Partener 1: Danke Consulting SRL Partener 2: Fundația EDINFO Durata proiectului: 2 ani

Obiectivul general al proiectului este de a facilita accesul pe piața muncii pentru 334 de elevi din învățământul preuniversitar cu profil mecanic din județul Iași prin derularea de activități de învățare aferente stagiilor de practică, consilierii și orientării profesionale, înregistrării și dezvoltării unor firme de exercițiu/ întreprinderi simulate.

Obiectivele specifice ale proiectului:

S OS1: Identificarea a cel puțin unui nou partener de practică și continuarea/ consolidarea parteneriatelor existente între unitățile de învățământ și agenții economici;

S OS2: Organizarea de stagii de practică în domeniul mecanic pentru 334 de elevi din județul Iași;

S OS3: Stimularea participării la programul de stagii de practică pentru 334 de membri ai grupului țintă;

S OS4: Înscrierea și dezvoltarea a 50 de firme de exercițiu/ întreprinderi simulate de către membrii grupului țintă;

S OS5: Creșterea gradului de conștientizare privind aplicabilitatea temelor orizontale POCU 2014-2020 în cadrul activității firmelor de exercițiu/ întreprinderilor simulate;

S OS6: Furnizarea de servicii de consiliere și orientare profesională pentru 334 de membri ai grupului țintă;

S OS7: Facilitarea comunicării și derularea activităților de practică prin crearea și dezvoltarea unei platforme online;

S OS8: Asigurarea sustenabilității sistemului de educație și a mediului de afaceri al regiunii vizate de proiect prin realizarea unei analize privind nevoile actuale și viitoare ale pieței muncii la nivel regional și local;

S OS9: Dezvoltarea calităților după modelul angajatului ideal pentru 334 de persoane, membri ai grupului țintă.

Obiectivul general și cele specifice ale proiectului contribuie la realizarea obiectivului major al POCU 2014-2020 care urmărește dezvoltarea resurselor umane prin creșterea accesului la un sistem de educație și formare profesionala de calitate, stimularea ocupării tinerilor, proiectul contribuind astfel la creșterea numărului absolvenților de învățământ secundar și terțiar non-universitar care-și găsesc un loc de muncă și la stimularea participării la programe de învățare la locul de muncă a elevilor și ucenicilor din învățământul secundar și terțiar non- universitar cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și din domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI. În același timp, obiectivul

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. general al proiectului va genera un efect pozitiv pe termen lung prin integrarea pe piața muncii a cel puțin 168 de persoane.

Unitățile de învățământ implicate în proiect:

S Școala Profesională Lungani;

S Liceul Tehnologic Vlădeni Iași;

S Liceul Tehnologic “Victor Mihăilescu Craiu” Belcești, Iași;

S Colegiul Tehnic “Dimitrie Leonida” Iași;

S Colegiul Tehnic de Transporturi și Construcții Iași;

S Colegiul Tehnic “Gheorghe Asachi” Iași;

S Colegiul Tehnic “Mihail Sturdza” Iași;

S Liceul Tehnologic “Petre P. Carp”, comuna Țibănești, Iași;

S Școala Profesională Cristești, Iași;

S Școala Profesională Dagâța, Iași;

S Școala Profesională Stolniceni-Prajescu, Iași;

S Liceul Tehnologic “Petru Rareș”, Târgu Frumos, Iași;

S Colegiul Tehnic de Căi Ferate “Unirea” Pașcani, Iași;

S Liceul Tehnologic Hârlău, Iași;

S Colegiul Tehnic “Ioan C. Ștefănescu” Iași;

S Liceul Tehnologic “Mihai Busuioc” Pașcani, Iași;

S Liceul Tehnologic de Mecatronică și Automatizări Iași;

S Liceul Tehnologic „Haralamb Vasiliu“ Podu Iloaiei, Iași;

S Colegiul Agricol Industrie Alimentară “Vasile Adamachi” Iași;

S Școala Profesională “Dumitru Popa” Mogoșești, Iași.

Rezultate așteptate:

S 334 elevi informați și consiliați pentru piața muncii;

S 334 elevi participanți la stagii de practică;

S 201 elevi dobândesc o calificare la încetarea calității de participant;

S 168 de elevi își găsesc loc de muncă;

S 34 elevi continuă studiile.

  1. SCOP

Prezenta metodologie își propune să stabilească modalitatea de identificare, recrutare, selecție și înregistrare a grupului țintă ce va beneficia de activitățile din cadrul proiectului POCU ”Multiplicarea metodelor de Educație și a Competențelor prin Adaptarea la Nevoile Industriilor Competitive EMPLOY MECHANICS!”, cod SMIS 108847.

  • DOMENIU DE APLICARE
  • Procedura se aplică în cele 20 de unități de învățământ vizate de proiect:

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

  • Procedura se aplică în cadrul activităților de identificare, recrutare, selecție și înregistrare a grupului țintă.
  1. DEFINIȚII ȘI ABREVIERI

5 9

  • Definiții:
  • Axă prioritară - una dintre prioritățile strategice dintr-un program operațional; cuprinde un grup de operațiuni prioritati de investitii legate între ele și având obiective specifice măsurabile.
  • Cerere de finanțare - formularul completat de către solicitant, pentru fiecare proiect individual, în vederea obținerii finanțării prin Programul Operațional Capital Uman pentru proiectul respectiv.
  • Metodologie - este o metodă, o descriere a unui proces, un set de proceduri documentate, o listă de pași care trebuie urmați pentru a derula un proiect.
  • Procedură - modalitatea specifică de desfășurare a unei activități sau al unui proces.
  • Program operațional - document strategic de programare elaborat de Statul Membru și aprobat de Comisia Europeană, prin care este stabilită o strategie de dezvoltare sectorială sau regională printr-un set de priorități coerente.
  • Abrevieri:
  • GT = Grup Țintă
  • FSE = Fondul Social European
  • ILMT = Strategia Națională pentru Competivitate
  • ISCED = Clasificarea Internațională Standard a Educației
  • POCU = Program Operațional Capital Uman
  • SNC = Strategia Națională de Competitivitate
  • SNCDI = Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare și Inovare
  1. DOCUMENTE DE REFERINȚĂ

9

S Manualul Beneficiarului POCU, Axele 1-6, ediția septembrie 2018;

S Ghidul Solicitantului POCU, ediția 2016;

S Ghidul privind integrarea temelor orizontale în cadrul proiectelor finanțate din Fondurile Europene Structurale și de Investiții 2014-2020, partea a I - a, Egalitatea de șanse și de tratament;

S Cererea de finanțare;

S Contractul de finanțare nr. 38865DGPECU/31.05.2018.

  1. RESPONSABILITĂȚI

9

  • Responsabilul Grupului Țintă:

S identifică și înregistrează membrii din grupul țintă;

S pregătește documentația necesară pentru înregistrarea membrilor grupului țintă;

S verifică și arhivează documentele de înscriere a grupului țintă;

S asigură legătura între membri din GT și echipa de implementare în vederea organizării subactivităților aferente membrilor din GT;

S asigură participarea membrilor grupului țintă la activitățile proiectului;

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

S colaborează cu ceilalți membri ai echipei de implementare în vederea îndeplinirii atribuțiilor sale;

S elaborează și actualizeaza permanent baza de date cu elevii din GT;

S răspunde de arhivarea tuturor documentelor întocmite (atât electronic cât și în format de hârtie);

S organizează dosarele de grup țintă;

S răspunde solicitărilor cu privire la membrii din grupul ținta;

S prelucrează informații care privesc grupul țintă cu ajutorul tehnicii de calcul;

S execută orice alte activități, dispoziții ce au legătură directă cu activitățile din proiect și sunt necesare îndeplinirii indicatorilor proiectului.

  • Profesorul expert

S acordă sprijin în vederea înregistrării si dezvoltării celor 50 de firme de exercițiu din cadrul proiectului;

S menține legătura cu consilierii privind evoluția elevilor cu înclinații spre activități antreprenoriale;

S selectează informații pe criterii de esențializare, corelând detalii privind particularitățile GT consiliat si gradul de interes manifestat de către elevi;

S acordă sprijin privind etapele elaborării planurilor de afacere aferente firmelor de exercițiu/întreprinderi simulare pe care le coordonează;

S simulează situații de învățare care solicită participarea creativă a elevilor;

S asigură dezvoltarea competențelor elevilor pe care îi coordonează;

S încurajează cooperarea între membrii echipelor de elevi;

S rezolvă problemele apărute în cadrul firmelor de exercițiu/ întreprinderilor simulate;

S execută orice alte activități, dispoziții ce au legătură directă cu activitățile din proiect și sunt necesare îndeplinirii indicatorilor proiectului.

  • Directorul unității de învățământ:

5 5

S implementează procedurile la nivelul instituției școlare;

S încurajează participarea elevilor la activitățile proiectului la nivelul instituției școlare; S asigură atingerea obiectivelor și rezultatelor proiectuluil la nivelul instituției școlare.

  • DESCRIEREA PROCEDURII
  • Descrierea GT

Grupul țintă (GT) al proiectului este format din 334 de elevi (ISCED 2 - 3, nivel de calificare 3 - 4) din unitățile de învățământ vizate de către proiect. Împărțirea acestora pe unitățile de învățământ este următoarea:

S 30 de elevi ai Școlii Profesionale Lungani;

S 25 de elevi ai Liceului Tehnologic Vlădeni Iași;

S 25 de elevi ai Liceului Tehnologic “Victor Mihăilescu Craiu” Belcești, Iași;

S 25 de elevi ai Colegiului Tehnic “Dimitrie Leonida” Iași;

S 20 de elevi ai Colegiului Tehnic de Transporturi și Construcții Iași;

S 20 de elevi ai Colegiul Tehnic “Gheorghe Asachi” Iași;

S 20 de elevi ai Colegiul Tehnic “Mihail Sturdza” Iași;

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

S 20 de elevi ai Liceului Tehnologic “Petre P. Carp”, comuna Țibănești, Iași;

S 20 de elevi ai Școlii Profesionale Cristești, Iași;

S 20 de elevi ai Școlii Profesionale Dagâța, Iași;

S 18 elevi ai Școlii Profesională Stolniceni-Prajescu, Iași;

S 16 elevi ai Liceului Tehnologic “Petru Rareș”, Târgu Frumos, Iași;

S 15 elevi ai Colegiului Tehnic de Căi Ferate “Unirea” Pașcani, Iași;

S 15 elevi ai Liceului Tehnologic Hârlău, Iași;

S 10 elevi ai Colegiului Tehnic “Ioan C. Ștefănescu” Iași;

S 10 elevi ai Liceului Tehnologic “Mihai Busuioc” Pașcani, Iași;

S 10 elevi ai Liceului Tehnologic de Mecatronică și Automatizări Iași;

S 5 elevi ai Liceului Tehnologic „Haralamb Vasiliu“ Podu Iloaiei, Iași;

S 5 elevi ai Colegiului Agricol Industrie Alimentară “Vasile Adamachi” Iași;

S 5 elevi ai Școlii Profesionale “Dumitru Popa” Mogoșești, Iași.

Din cei 334 de elevi, 183 provin din mediul rural și 151 din mediul urban, grupul țintă fiind compus doar din persoanele care beneficiază în mod direct de activitățile proiectului.

  • Activitățile în care va fi implicat GT

Activitatea de recrutare, selecție și înregistrare a GT se va realiza în patru etape:

  1. Etapa 1 - organizarea de sesiuni de informare privind oportunitățile oferite prin participarea la activitățile proiectului;
  2. Etapa 2 - depunerea dosarului de candidatură și evaluarea administrativă a acestuia;
  3. Etapa 3 - selecția participanților și înregistrarea oficială în GT;
  4. Etapa 4 - selecția pentru activități de antreprenoriat (în baza consilierii și orientării GT).

ETAPA 1 consta în organizarea de sesiuni de informare privind oportunitățile oferite prin participarea la activitățile proiectului. În cadrul sesiunilor de informare participanților li se va prezenta proiectul și activitățile sale și se vor disemina cele 3500 de flyere (în conformitate cu MIV).

Membrii structurii parteneriale se vor asigura ca cei care participa în cadrul proiectului sunt informați în mod specific cu privire la sprijinul acordat prin FSE/ ILMT. Orice fel de documente referitoare la implementarea proiectelor si publicate pentru public sau participanți, inclusiv certificatele de prezenta sau alte certificate, vor include o mențiune cu privire la faptul ca operațiunea a fost sprijinită în cadrul FSE/ ILMT.

ETAPA 2 constă în depunerea dosarului de candidatură și evaluarea administrativă a dosarelor în funcție de:

S criteriile de eligibilitate a GT stabilite la nivelul Cererii de finanțare: o să aparțină unei categorii de GT mai sus-menționate.

S principiul egalității de șanse și non-discriminării;

S regula “primul venit, primul servit” - în acest sens, candidații care îndeplinesc criteriile de eligibilitate și totodată au depus dosarul de înscriere complet, în termenii specificați sunt departajați în etapa a treia.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Comsia de evaluare a dosarului de canditatură va fi alcătuită din responsabilul grupului țintă și un profesor de discipline tehnice, iar comisia de contestații, dacă este cazul, va fi formată din directorul unității de învățământ si un profesor din școală (de preferință un profesor ce predă discipline tehnice); în cazul în care directorul unității de învățământ este și responsabil de grup țintă atunci în locul lui va fi un membru al Consiliului de Administrație.

În aceasta etapă, vor fi respinși administrativ:

S candidații care au transmis dosarul de înscriere într-o alta perioada decât cea menționată în anunțul de recrutare;

S candidații care nu au dosarul de recrutare complet în conformitate cu documentele solicitate;

Evaluarea dosarelor de canditatură se va face ba baza fișei de evaluare a dosarului (Anexa 3).

Dosarul de grup țintă al fiecărui candidat va fi compus din următoarele documente:

S Formular POCU de înscriere în grupul țintă, completat integral, semnat;

S Scrisoarea de motivație, semnată;

S Scrisoare de recomandare pentru elevi de la cadre didactice/asistent social/alte persoane relevante;

S Declarație disponibilitate participare activități și evitare dublă finanțare;

S Acord privind prelucrarea datelor personale semnat;

S Copie după certificat de naștere; CI/BI, conform cu originalul, semnată;

S Documente care atestă apartenența la o categorie de grup țintă, de ex: situația școlară; adeverință școlară;

S Document care să ateste calitatea de părinte/tutore al candidatului minor (copie după BI/CI părinte respectiv act care să dovedească rolul de tutore, dacă este cazul).

ETAPA 3 - responsabilii grup țintă vor selecta și înregistra oficial în baza de date a grupului țintă toți candidații selectați și vor întocmi dosarul complet al acestora.

După evaluarea administrativă a candidaților criteriile de departajare în această etapă fac referire la:

S data înscrierii dosarului de candidatură;

S evaluarea scrisorii de motivație și a celei de recomandare.

NOTĂ: vor avea prioritate elevi vulnerabili, cu statut economic scăzut și/sau cu dizabilități. Grila de evaluare a scrisorii de motivație va avea în vedere aspecte privind argumentarea răspunsului - prin criteriul argumentării avem în vedere structura argumentativă minimală ca întreg și coerența răspunsului vis-a-vis de punctele importante ale unei argumentări: explicitare, probatoriu și impactare.

Punctajul nu se va acorda pentru fiecare din aceste subcriterii, ci pentru atingerea criteriului de bază cu toate componentele sale. Având în vedere dimensiunea de natură restrictivă răspunsului, ne interesează o coerența unei viziuni holiste, integratoare.

Prin scrisoarea de recomandare se urmărește stabilirea gradului de vulnerabilitate/risc educațional al copilului/elevului într-un mod obiectiv și dorința acestuia de a participa la activitățile proiectului.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

ETAPA 4 - în cadrul sesiunilor de consiliere și orientare profesională elevi care vor avea înclinație spre antreprenoriat vor fi selectați pentru activitățile privind înregistrarea și dezvoltarea firmelor de exertcițiu/întreprinderilor simulate.

  • Menținerea relațiilor cu GT, asigurarea participării acestuia în cadrul activităților proiectului, completarea grupului țintă

În cadrul acestei etape persoanele responsabile de grupul ținta vor crea o baza de date cu datele de contact a grupului ținta în vederea stabilirii activităților si modalitatea de implicare a grupului ținta în activitățile din proiect. De asemenea, vor răspunde neclarităților sau întrebărilor privind desfășurarea activităților si rolul grupului ținta în cadrul acestora.

Persoanele care se retrag din grupul țintă vor fi înlocuite.

Grupul țintă se va menține datorita beneficiilor oferite in cadrul proiectului si implicării active a acestora în soluționarea următoarelor nevoi, rezultate din analizele de nevoi la nivelul angajatorilor și la nivelul unităților de învățământ vizate de către proiect:

J sprijin educațional pentru realizarea stagiilor de practică;

J sprijin privind integrarea pe piața muncii prin furnizarea de servicii de consiliere și orientare profesională;

J dezvoltarea și consolidarea calităților apreciate pe piața muncii de către angajatori;

J îmbunătățirea actului educațional prin prisma dezvoltării de parteneriate între factorii cheie în procesul educațional (unități de învățământ, parteneri de practică, sectorul privat).

  • Managementul Grupului Țintă

Activitățile desfășurate în raport cu managementul grupului țintă sunt:

  1. Management grup țintă - derulare programe de consiliere și orientare profesională pentru elevi (recrutare, înregistrare, menținere)
  2. Management grup țintă - stagii de practică (înregistrare, menținere)
  3. Management grup țintă - derulare programe de Înregistrarea și dezvoltarea firmelor de exercițiu/intreprinderilor simulare. (recrutare, înregistrare, menținere)

Pentru realizarea obiectivelor proiectului, experții responsabili vor monitoriza permanent participarea Grupului Țintă selectat la activitățile prevăzute. Daca se constată absența motivată/nemotivată peste limita admisă, se va contacta elevul și se va stabili modul de recuperare a orelor.

Pentru menținerea în proiect a Grupului Țintă se au în vedere urmatoarele:

J se va conștientiza permanent grupul țintă cu privire la beneficiile proiectului și i se va aduce la cunoștință despre finanțarea nerambursabilă de care beneficiază;

J flexibilizarea programului de instruire în funcție de disponibilitatea participantilor;

J beneficiarii selectați pentru finanțare participă la un atelier de lucru pentru comunicare și dezbatere proceduri ce trebuiesc urmate. Expertul Responsabil grup țintă notifică participanții în ceea ce privește desfășurarea acțiunii, comunică cu aceștia în vederea completării chestionarelor nevoi informare, participă alături de aceștia la activități;

J se va asigura o comunicare permanentă cu participanții grup țintă și cu agenții economici pentru stagiile de practică;

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

S se va asigura o comunicare permanentă cu participanții grup țintă și cu profesorii pentru înregistrarea și dezvoltarea firmelor de exercițiu/intreprinderilor simulare.

  • Beneficii ale GT

Ca urmare a implementării proiectului grupul țintă se va bucura de următoarele beneficii reale:

S creșterea oportunităților de integrare pe piața muncii prin dezvoltarea de mecanisme locale de cooperare cu potențiali angajatori din zona vizată de către proiect;

S participarea elevilor, în mod gratuit, la workshop-uri, prezentate într-o manieră interactivă, în mijloace moderne de prezentare;

S facilitarea în mod gratuit a accesului la instrumentele, utilajele și cunoștințele puse la dispoziție de către partenerii de practică;

S acordarea de burse financiare pentru absolvirea stagiilor de practică.

7.6.Impactul proiectului asupra GT

Impactul estimat al proiectului asupra grupului țintă în domeniul integrării pe piața muncii se fundamentează pe o serie de efecte multiplicatoare la nivelul fiecărui membru al GT în parte, după cum urmează:

S integrarea mai rapidă în programul școlar prin creșterea adaptabilității la acest tip de mediu,

S stimularea și dezvoltarea stimei de sine, a conștiinței propriei identități, a comunicării interpersonale și a relaționării cu alți membri ai comunității;

S asigurarea unui cadru modern și sigur de desfășurare a stagiilor de practică;

S simplificarea inserției pe piața muncii;

S îmbunătățirea și dezvoltarea competențelor și aptitudinilor;

S lărgirea perspectivelor și a orizontului în plan profesional și personal și ridicarea standardelor și a nivelului de trai.

Nr. crt.

Risc identificat

Măsuri de atenuare a riscului

1.

Alegerea necorespunzătoare a membrilor GT prin includerea unor persoane care nu se încadrează în categoria de grup țintă vizată.

Analiza riguroasa a documentelor persoanelor care demonstrează apartenența la o anumită categorie de grup țintă vizată de către proiect.

2.

Abandonul membrilor

grupului țintă, nefinalizarea activităților din proiect și neîndeplinirea indicatorilor.

Selectarea de noi membrii ai grupului tinta din aceeasi categorie; Includerea unei prevederi în cadrul convențiilor de practică între partenerii de practică și elevii participanți la stagiile de practică cu privire la obligativitatea efectuării de practică în cadrul proiectului.

3.

Numărul redus de tineri care doresc să se implice în cadrul

Recrutarea participanților se va face în baza consilierii și orientării profesionale, iar cei identificați ca având

7.7.Riscuri identificate și măsuri de atenuare

9

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Nr. crt.

Risc identificat

Măsuri de atenuare a riscului

 

activităților de

antreprenoriat.

interes pentru astfel de activități vor asigura participarea, implicit realizarea acestei activități; Membrii GT, beneficiari ai acestui program vor semna contracte în cadrul cărora se va face referire la drepturile și obligațiilor acestora, aceștia asumându-și angajamentele cu privire la participarea în cadrul activităților programului, precum și efectele ce rezidă din nerespectarea acestora.

4.

Neîndeplinirea indicatorului privind continuarea

studiilor/cursurilor de

formare la încetarea calității de participant.

Includerea unei prevederi în cadrul declarației de angajament (din cadrul etapei 2 a selecției GT) cu privire la obligativitatea respectării recomandărilor din partea consilierilor cu privire la traseul profesional (în speță continuarea studiilor/cursurilor de formare).

VIII. ANEXE

Anexa 1 Proces verbal de informare elevi

Anexa 2 Grafic de recrutare, selecție, înregistrare și gestionare a GT

Anexa 3 Fișă de evaluare dosar candidat proiect

Anexa 4 Scrisoare de motivație candidat

Anexa 5 Scrisoare de recomandare candidat

Anexa 6 Declarație disponibilitate participare activități și evitare dublă finanțare (elevi și experți)

Anexa 7 Acord privind prelucrarea datelor personale (elevi și experți)

Anexa 8 Formular înregistrare GT

Anexa 9 Lista elevilor selectați să facă parte din GT

Anexa 10 Registru GT

Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

 

 

resized oferta educationala 24 25

 

Preventie Covid-19

Platforma nationala de vaccinare

vaccinare-covid.gov.ro 

 

poarta masca 2