Tematica CONCURS ocupare post paznic, treapta I Aug 2019

Descarca documentul original afisat la data de 8 Aug 2019 Tematica_concurs.pdf

Liceul Tehnologic „Mihai Busuioc” Pașcani organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de paznic, treapta I, personal nedidactic, cu normă întreagă, pe perioadă nedeterminată.

Concursul va fi organizat potrivit calendarului anexat, în cadrul Liceului Tehnologic „Mihai Busuioc” Pașcani, Ale.22 Decembrie, nr.80.

DOSARUL DE CONCURS VA CONȚINE URMĂTOARELE DOCUMENTE:

  1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unității de învățământ;
  2. cartea de identitate, certificat naștere, certificat căsătorie - original și copie;
  3. acte de studii - original și copie;
  4. carnetul de muncă, raport REVISAL, adeverințe care să ateste vechimea în muncă (după caz) - original și copie;
  5. cazier judiciar;
  6. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, cu mențiunea „Apt pentru angajare post paznic - eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  7. aviz psihologic;
  8. curriculum vitae;
  9. un dosar cu șină;
  10. opis în două exemplare care să cuprindă documentele depuse în dosar

NOTĂ: Dosarul trebuie să cuprindă toate documentele, în ordinea enumerată mai sus.

Dosarele vor fi depuse la secretariatul Liceului Tehnologic „Mihai Busuioc” Pașcani, Ale.22 Decembrie, nr.80 (etajul 1), telefon 0232/767359, persoana de contact - Isticioaia lonuț Adrian - secretar șef.

 

CONDIȚII GENERALE Șl SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:

Condiții generale

  1. are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  4. are capacitate deplină de exercițiu;
  5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  6. îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care impiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice

  1. studii liceale/ profesionale (învățăvmânt profesional de 3 ani);
  2. vârsta minimă 18 ani;
  3. disponibilitate de a lucra în ture (12 ore/ tură - ore de zi și ore de noapte);
  4. disponibilitatea de a lucra sâmbăta și duminica și sărbători legale;
  5. atestat pentru exercitarea profesiei de agent de pază

 

FIȘA POSTULUI - SARCINI DE SERVICIU:

  •  răspunde de toate sectoarele, asigurând paza și securitatea unității școlare;
  •  supraveghează starea și mișcarea bunurilor aflate în raza sa de acțiune;
  •  controlează formele legale de intrare - ieșire a bunurilor în și din incinta școlii;
  •  controlează la intrarea în schimb clădirile și celelalte spații din dotarea școlii;
  •  răspunde de integritatea dotărilor și perfecta funcționare a pichetelor de incendii potrivit normelor PSI;
  •  în afara orelor stabilite prin program interzice accesul oricăror persoane străine în școală cu excepția persoanelor autorizate;
  •  respectă graficul de schimbare a turelor, aprobat de conducerea școlii;
  •  verifică și închide toate geamurile și ușile interioare din incinta școlii după terminarea programului de lucru/ de școală;
  • verifică și închide ușile de acces la clădirile principale după încetarea activității;
  •  deschide și verifică clădirea si apoi predă tura colegului de serviciu conform graficului;
  •  nu are voie să părăsească postul indiferent de solicitări;
  •  supraveghează instalația de apă/ încălzire și prevenirea eventualelor avarii;
  •  întocmește proces-verbal de predare - primire și raportează neregulile constatate în sectorul de activitate administratorului/ conducerii școlii;
  •  răspunde pentru neregulile constatate pe timpul serviciului;
  •  întreține spațiile verzi din parcul unității;
  •  realizarea căilor de acces în caz de zăpezire;
  •  participă la acțiunile de stingere și de salvare a bunurilor din patrimoniu în caz deincendiu sau calamitate naturală;
  •  respectă normele de sănătate și securitate în muncă și PSI din unitate;
  •  participă la instructajele generale și periodice ale angajaților.

Programul de lucru:

12 ore/ tură, în două schimburi

 de la orele 700 la orele 1900

 de la orele 1900 la orele 700

CONCURSUL VA CONSTA ÎN URMĂTOARELE ETAPE:

  1.  selecția dosarelor
  2.  proba scrisă (test grilă) -100 de puncte
  3.  interviu -100 de puncte
  4. sunt declarați admiși la proba scrisă/ interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte la fiecare probă;
  5. se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă;
  6. punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obținute la proba scrisă și interviu, candidații intrând la departajare în funcție de punctajul final obținut. Se consideră „ADMIS”, candidatul care a obținut cel mai mare punctaj;
  7. rezultatele obținute la fiecare etapă a concursului se afișează la sediul unității de învățământ și pe pagina de internet licmihaibusuioc.ro .

BIBLIOGRAFIE:

  • LEGEA NR.333/ 08.07.2003 - PRIVIND PAZA OBIECTIVELOR, BUNURILOR, VALORILOR ȘI PROTECȚIA PERSOANELOR - cu modificările și completările ulterioare;
  • HOTĂRÂREA DE GUVERN NR.301/ 11.04.2012 PENTRU APROBAREA NORMELOR METODOLOGICE DE APLICARE A LEGII NR.333/ 08.07.2003 - PRIVIND PAZA OBIECTIVELOR, BUNURILOR,
  • VALORILOR ȘI PROTECȚIA PERSOANELOR;
  •  LEGEA NR.319/ 2006 A SECURITĂȚII ȘI SĂNĂTĂȚII ÎN MUNCĂ;
  •  LEGEA NR.307/ 12.07.2006 PRIVIND APĂRAREA ÎMPOTRIVA INCENDIILOR;
  •  ORDIN NR.163/ 28.02.2007 PENTRU APROBAREA NORMELOR GENERALE DE APĂRARE ÎMPOTRIVA INCENDIILOR;
  •  LEGEA NR.481/ 08.11.2004 PRIVIND PROTECȚIA CIVILĂ;
  •  LEGEA NR.212/ 24.05.2006 PENTRU MODIFICAREA ȘI COMPLETAREA LEGII NR.481/ 2004 PRIVIND PROTECȚIA CIVILĂ
  •  CONSTITUȚIA ROMÂNIEI - DREPTURILE ȘI LIBERTĂȚILE CETĂȚENEȘTI, NOȚIUNI DE PATRIMONIU ȘI DREPT DE PROPRIETATE

 

CALENDARUL CONCURSULUI:

  •  Depunerea dosarelor de către candidați (la compartimentul secretariat, et.1) - 14-28 august 2019, între orele 1O00 - 1200;
  •  Selecția dosarelor și afișarea rezultatelor - 30 august 2019, până în ora 1500;
  •  Depunerea contestațiilor privind selecția dosarelor (la compartimentul secretariat, et.1) - 2 septembrie 2019, între orele 1O00 - 1500;
  •  Soluționarea contestațiilor privind selecția dosarelor și afișarea rezultatelor la contestații - 3 septembrie 2019, până în ora 1500;
  •  Proba scrisă - 6 septembrie 2019, ora 10°° la sediul instituției (candidații trebuie să se prezinte cu C.l cu 15 minute înainte de ora stabilită);
  •  Afișarea rezultatelor privind proba scrisă - 6 septembrie 2019, până la ora 1600;
  •  Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise (la compartimentul secretariat, et.1) - 9 septembrie 2019, între orele 10°° - 1500;
  •  Soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei scrise și afișarea rezultatelor la contestații -10 septembrie 2019, până la ora 1600;
  •  Proba interviu -12 septembrie 2019, ora 1200;
  •  Afișarea rezultatelor privind proba interviu - 13 septembrie 2019, până la ora 1600;
  •  Depunerea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu (la compartimentul secretariat, et.1) - 16 septembrie 2019, între orele 10°° - 1500;
  •  Soluționarea contestațiilor cu privire la rezultatul probei interviu și afișarea rezultatelor la contestații -17 septembrie 2019, până la ora 1600;
  •  Afișarea rezultatelor finale ale concursului -18 septembrie 2019, până la ora 1600.
  • Candidatul declarat admis se va prezenta la unitatea de învățământ până în data de 20 septembrie 2019 în vederea semnării contractului individual de muncă.

 

Relații suplimentare - la serviciul secretariat (Liceul Tehnologic „Mihai Busuioc” Pașcani, et.1), telefon 0232/767359, persoana de contact si responsabil DGPR - Isticioaia lonuț Adrian - secretar șef.

Semnaturi si stampila institutie

Director Prof. Pantiru Elena si Presedinte comisie

Responsabil DGPR - Isticioaia lonuț Adrian - secretar șef.

 

Descarca documentul original afisat la data de 8 Aug 2019 Tematica_concurs.pdf

 

deschider an scolar

 

Preventie Covid-19

Platforma nationala de vaccinare

vaccinare-covid.gov.ro 

 

poarta masca 2