RAPORT DE ACTIVITATE COMPARTIMENT SECRETARIAT 2017 - 2018

 

  1. ZONE DE COMPETENȚĂ:
  • REGISTRATURĂ - RELAȚII CU PUBLICUL
  • PERSONAL - RESURSE UMANE
  • ASISTENȚĂ MANAGERIALĂ
  1. CATEGORII DE LUCRĂRI EFECTUATE
  • Asigurarea optimă a interfeței dintre școală și beneficiar (personal didactic, didactic auxiliar și nedidactic) ca obiectiv general;
  • Corelarea și implementarea activităților compartimentului conform planului managerial al instituției;
  • Procurarea, păstrarea și cunoașterea documentelor privind legislația școlară (legi, hotărâri, ordine, regulamente, instrucțiuni, adrese);
  • utilizarea TIC la întocmirea documentelor școlare;
  • Actualizarea bazei de date a școlii în ceea ce privește documentele școlare;
  • Rezolvarea corespondenței școlii;
  • Întocmirea situației statistice de început de an școlar;
  • Întocmirea de dosare de personal pentru personalul nou venit în unitate și a fișelor postului;
  • Elaborarea contractelor de muncă, deciziilor de încadrare, statului personal;
  • Completarea Registrului de Evidență a Salariaților (format electronic) și transmiterea la ITM, ori de câte ori se întocmesc sau încetează contractele individuale de muncă sau apar modificări ale acestora;
  • Întocmirea tuturor situațiilor legate de încadrarea personalului didactic în anul școlar 2017 - 2018 (situația normelor, situația pe discipline, fișa încadrării, etc.);
  • Elaborarea deciziilor la nivelul unității școlare;
  • Întocmirea lunară a pontajelor pentru personalul încadrat în unitate;
  • Întocmirea lunară a statelor de plată;
  • Întocmirea lunară a borderourilor de alimentare a cardurilor și înaintarea acestora la unitățile bancare la care au conturi salariații;
  • Întocmirea lunară a statelor de plată privind decontarea navetei cadrelor didactice;
  • Ținerea evidenței arhivei unității școlare;
  • Completarea și eliberarea de adeverințe, cu salariile și sporurile aferente, pentru persoanele pensionabile sau întocmirea și depunerea la Casa Județeană de Pensii Iași a dosarelor de pensionare;
  • Completarea și eliberarea de adeverințe angajaților școlii, la solicitarea acestora;
  • Întocmirea documentației pentru concursurile de ocupare a posturilor vacante;
  • Întocmirea situațiilor solicitate de către ISJ, Primăria Municipiului Pașcani și celelalte unități de învățământ;
  • Întocmirea și ținerea evidenței concediilor de odihnă ale personalului încadrat;
  • Consemnarea în registrul de procese - verbale a ședințelor Consiliului de administrație al unității de învățământ;
  • Colaborarea cu conducerea școlii în elaborarea documentelor școlare și asigurarea circuitului documentelor în condiții optime;
  • Păstrarea permanentă a legăturii cu ISJ Iași, unitățile de învățământ din cadrul județului;
  • Disponibilitatea la sarcini cât și operativitatea în îndeplinirea lor;
  • Respectarea ordinii și disciplinei la locul de muncă, a normelor de protecția muncii, de PSI pentru toate tipurile de activități desfășurate în cadrul unității de învățământ.
  • Asigurarea relațiilor cu publicul în timpul programului de serviciu, continuitatea activității compartimentului secretariat pe toată perioada zilei, cu tot ce implică aceasta: eliberare documente, furnizare informații, efectuarea diferitelor situații cerute atât de conducerea unității cât și de ISJ și intermedierea comunicării între școală și beneficiarii ei;
  • COMUNICAREA INTRA ȘI INTERINSTITUȚIONALĂ
  • cu toate cadrele didactice de la toate formele de învățământ;
  • cu alte compartimente: contabilitate, grădiniță, administrativ, lider sindicat unitate, ;
  • S.J., Primărie, toate instituțiile de învățământ, etc.

Întocmit,

SECRETAR ȘEF, Isticioaia Ionuț Adrian

 

RAPORT DE ACTIVITATE AN ȘCOLAR 2017/2018 COMPARTIMENTUL SECRETARIAT - ELEVI

În anul școlar 2016/2017 am desfășurat activitățile repartizate conform fișei postului de secretar dar și toate sarcinile suplimentare date de conducerea școlii.

Am făcut și raportat SC-ul de început de an școlar și toate situațiile statistice după care am introdus toate datele elevilor noi inmatriculati in SIIIR, (Sistemul Informatic Integrat al invatamantului din Romania)pentru care am calitatea de administrator.

Am creat CD nominal si SC 0 cu toți elevii de la Liceul Tehnologic „Mihai Busuioc „dar și de la Grădinița cu Program Normal Nr.6 cu cnp și toate datele solicitate în fisierul de la I.S.J.

Am înmatriculat toți elevii noi veniți la unitatea noastră în registrul matricol, am operat transferurile celor veniți sau plecați în cataloage si in SIIIR.

Elevii beneficiari ai programului „Bani de liceu” i-am introdus in fisierul cerut de I.S.J. cu toate datele după ce am verificat cele 59 de dosare depuse conform graficului MEC, am primit și verificat dosarele de burse sociale si bursele profesionale in numar de 372.

Am întocmit lunar statele de plată și încărcat cardurile după monitorizarea absențelor elevilor beneficiari ai bursei „Bani de liceu”, bursele profesionale și bursele sociale, respectând criteriile de acordare ale acestora.

Am încărcat lunar fisierul cu elevii care au împlinit 18 ani în vederea primirii alocației de stat și l­am transmis la termenul solicitat.

Tot in perioada Sem I. am scris, inregistrat si am fost la semnat si pus timbrul sec pe toate actele de studii respectiv, diplomele de bacalaureat, de absolvire a liceului, de calificare profesionala Nivel 4 si Nivel 3, de absolvire a invatamantului gimnazial si de absolvire a ciclului inferior al liceului ale absolventilor nostri dar si cele de Nivel 4 de calificare profesionala ale unitatii arondate scolii noastre, respectiv Liceul Tehnologic Tatarusi pentru 2016/2017.

Am verificat zilnic toate informațiile puse pe canalul de comunicare FTP și am completat toate fișierele solicitate precum și situațiile referitoare la elevi, date de contact, nr. beneficiari bursa lunar și multe altele respectând termenele solicitate de I.S.J. și am adus la cunoștința conducerii unității toate informațiile primite și adresele adresate acesteia.

Am verificat și transmis toate informațiile de pe adresa de email a școlii.

Am creat și transmis toate bazele de date pentru simularea examenlor nationale din decembrie 2017 îndeplinind cu succes toate sarcinile și obligațiile ce presupun aceste simulări în graficul stabilit de I.SJ. Iași fără niciun fel de probleme.

In luna ianuarie am realizat fisierul privind Proiectul Planului de Scolarizare pentru 2018/2019 si l-am trimis la I.S.J. si operat in SIIIR conform indicatiilor de la I.S.J.

In urma transferurilor efectuate in perioada vacantei intersemestriale am operat in cataloage, registre matricole si SIIIR toate aceste operatiuni in timp util, drept dovada domnul inspector de la I.S.J. care a efectuat controlul tematic la inceputul Semestrului II nu au avut nicio obiectie referitoare la aceste miscari ale elevilor.

Am făcut parte din multe comisii constituite la nivelul școlii achitandu-ma intotdeauna eficient și în termen util de sarcinile care mi-au revenit, fapt pentru care nu am avut niciodată vreun reproș din partea colaboratorilor de la I.S.J. Iași.

 

In continuare urmeaza simulările la nivel national a EN si Bac petru care pregătesc întreaga baza de date si documentele specifice organizării si desfășurării examenelor in conformitate cu metodologiiie in vigoare.

în concluzie am prezentat pe scurt și în linii mari activitatea pe care am desfașurat-o, activitate diversă și vastă ca volum de muncă, avand in vedere ca ma ocup singura de tot ce presupune secțiunea elevi achitându-mă în mod constant de toate sarcinile atît din fișa postului cat și cele suplimentare cu seriozitate, eficiență , promptitudine și corectitudine încercând de fiecare dată să fiu la înălțimea solicitărilor și provocărilor de tot felul,

Secretar,

Ec. Cristina Isabela Bugioeanu

 

resized oferta educationala 24 25

 

Preventie Covid-19

Platforma nationala de vaccinare

vaccinare-covid.gov.ro 

 

poarta masca 2