ANALIZA ACTIVITĂȚII INSTRUCTIV-EDUCATIVE 2018

An școlar 2017-2018 - vezi descarca documentul complet Nr. 4906 din 1 Oct 2018 Raport2018.pdf

Aprobat in FP din data 27 Sep 2018

Aprobat in CA din data 28 Sept 2018

Extras din raportul de analiza a activitatii educative

Pe baza analizei rezultatelor înregistrate în anul școlar 2017-2018, a concluziilor privind desfășurarea procesului instructiv educativ din școală, ne-am propus:

  • creșterea calității actului didactic;
  • creșterea promovabilității;
  • obținerea de rezultate bune și foarte bune;
  • diversificarea ofertei educaționale;
  • respectarea legislației școlare, a programului de activitate al școlii și a disciplinei muncii;
  • perfecționarea activității manageriale.

MISIUNEA ȘCOLII

  • să asigure formarea de cetățeni activi, capabili să intre în competiția de pe piața muncii locale și europene.
  • să promoveze accesul egal la educație pentru atingerea calității serviciilor educaționale, printr-o comunicare deschisă și permanentă cu partenerii educaționali și sociali pentru transformarea școlii într-o sursă de dezvoltare a comunității locale
  • să fie deschisă pentru toți cetățenii, spre a le oferi șanse egale de dezvoltare personală și profesională.

VIZIUNEA ȘCOLII

  • urmărește formarea personalității autonome și creative a elevilor,
  • asigură o pregătire de înaltă calitate pentru dezvoltarea intelectuală, socială și profesională
  • cunoștințe de cultură generală și formarea de competențe profesionale,
  • adaptării socio-economice
  • exercitarea unei profesii, continuarea studiilor în învățământul superior sau realizarea propriei afaceri.

OPȚIUNI STRATEGICE

  • Reducerea pierderilor de transfer, clasa a V-a, clasa a IX-a
  • Introducerea în oferta de școlarizare a unor calificări cerute pe piața muncii din zona de formare
  • Disponibilitatea și flexibilitatea unității școlare de a răspunde într-un timp foarte scurt la solicitările agenților economici în funcție de structura anului școlar
  • Creșterea ratei de participare la examenul de bacalaureat și creșterea promovabilității la examenul de bacalaureat

PRIORITĂȚI

  • Inserția socio-profesională a absolvenților ÎPT
  • Dezvoltatea parteneriatului dintre liceele tehnologice și agenții economici pentru îmbunătățirea formării profesionale
  • Asigurarea și promovarea calității serviciilor educaționale
  • Sprijin pentru alegerea avizata a traseului de formare profesionala
  • 5. Imbunatățirea calității învățării
  • 6. Implementarea învățării centrate pe elev în școală
  • 7. Asigurarea șanselor egale privind formarea profesionala a elevilor cu nevoi speciale
  • 8. Asigurarea unei rute educaționale complete, coerente și flexibile

REUȘITE ALE ACTULUI MANAGERIAL

  • Proiectarea și organizarea procesului instructiv-educativ în funcție de nevoile de educație ale comunității.
  • Activitatea de predare învățare s-a desfășurat punându-se accent pe realizarea unui învățământ de calitate;
  • Diversificarea ofertei educaționale în urma evaluării ARACIP de autorizare - nov. 2017
  • Elaborarea și aplicarea testelor inițiale la fiecare disciplină de studiu;
  • Implementarea sub-proiectului ”Punte spre viitor”, din cadrul proiectului ROSE
  • Încheierea convențiilor de practică cu agenții economici
  • Organizarea celei de-a VII-a ediții a Concursului Județean de Matematică ”Nicu Șerban”
  • Organizarea celei de-a II-a ediții a Proiectului Interjudețean ”Primăvara - Anotimpul Renașterii”
  • Organizarea primei ediții a Proiectului ”File de Busuioc în Metafore și Culori”
  • Procent de promovabilitate la Evaluare Națională de 88, 23%,la Bacalaureat de 45% iar la competențe prof. 100%
  • Realizarea 100% a planului de școlarizare
  • Organizarea Zilelor Școlii cu ocazia împlinirii a 36 de ani de la înființare
  • Acțiuni de popularizare a ofertei educaționale în mediul rural
  • Desfășurarea cercul metodic al profesorilor de fizică
  • Organizarea celor două simulări ale examenelor naționale
  • Organizarea examenelor naționale de Evaluare la finalul clasei a VIII, la finalul claselor II,

IV, VI și de competențe prof. nivel 3 și 4

  • Dotarea unității de învățământ cu logistică, mobilier și materiale
  • Participarea la numeroase acțiuni de voluntariat
  • Organizarea de activități de caritate: ”Dar din dar pentru suflet”,
  • Aplicarea măsurilor disciplinare elevilor cu absențe conform ROFUIP 5079/31/08/2016

DIFICULTĂȚI

  • Neimplicarea tuturor cadrelor în activitățile școlare
  • Interesul scăzut al unor cadre didactice pentru creșterea atractivității orelor și pentru propria perfecționare
  • Utilizarea strategiilor didactice tradiționale în detrimentul celor activ participative
  • Rezultate slabe la teste inițiale
  • Rezultate slabe la simularea examenelor naționale
  • Folosirea insuficientă a instruirii diferențiate a elevilor
  • Informarea și comunicarea cu părinții

BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI

2017

Capitol bugetar

Buget aprobat an 2017

Cheltuieli an

2017

Cheltuieli de personal

3705000

3702895

Bunuri și servicii

392000

388930

Ajutoare sociale elevi cu ces 57

7540

7540

Burse sociale 59

21600

21600

Secțiunea dezvoltare investitii

17000

9480

Total

4143140

4129198

2018

Capitol bugetar

Buget aprobat an 2018

Cheltuieli trim I+ 11+111 2018

Cheltuieli de personal

4162200

3095391

Bunuri și servicii

446000

165595

Ajutoare sociale elevi cu ces 57

7540

3732

Burse sociale 59

21600

10440

Sectiunea dezvoltare investitii

115000

9480

Total

590140

179767

BAZA MATERIALĂ

  • 14 săli de clasă
  • 5 laboratoare - fizică, chimie biologie, informatică, textile
  • 7 ateliere - 3 textile, 2 electro, 1 mecanică, 1 coafor
  • Sală de sport
  • Teren de sport

DOTĂRI

  • Schimbare uși contabilitate și bibliotecă
  • Montare poartă acces auto
  • Refacere scenă
  • AC laborator fizică și informatică sala 17
  • 4 laptopuri
  • 3 ecrane de proiecție
  • 3 videoproiectoare
  • Achiziționarea de materiale pentru curățenie și birotică
  • Refacerea instalației electrice de la grădiniță
  • Achiziționarea de cărți pentru bibliotecă
  • Dotarea cu mobilier: ateliere,contabilitate, director, sala de sport, o sală de clasă
  • Achiziționarea a 7 catedre și 10 cuiere
  • Dotarea cu materiale: chimie, matematică, ateliere, sport
  • Achiziționarea de jaluzele pentru 3 săli de clasă
  • Schimbarea firmelor luminoase

Studiul DALI pentru reparare grupuri sanitare și cancelarie-grădiniță.

Semneaza Director Prof. Pantiru Elena

 An școlar 2017-2018 - vezi descarca documentul complet Nr. 4906 din 1 Oct 2018 Raport2018.pdf

 

deschider an scolar

 

Preventie Covid-19

Platforma nationala de vaccinare

vaccinare-covid.gov.ro 

 

poarta masca 2