Probabil că ai avea încredere într-o recomandare de la cineva, care îl respecti
Orice link de pe site-ul altcuiva către al tău este un backlink, dar, așa cum am menționat, nu toate linkurile sunt create egale.
Gândește-te la asta – probabil că ai avea încredere într-o recomandare de la cineva pe care îl respecti față de cineva pe care nu l-ai întâlnit niciodată. În esență, Google face același lucru cu link-urile.
Această încredere vine sub forma PageRank , unul dintre algoritmii Google care evaluează calitatea și cantitatea backlink-urilor care indică o pagină. Această evaluare determină importanța generală și autoritatea unei pagini.
Dacă site-ul dvs. primește backlink-uri de la site-uri web de calitate relevante pentru industria dvs., probabil că va trimite semnale puternice către Google că site-ul dvs. este văzut ca o autoritate în industria dvs.
După cum am menționat, nu toate backlink-urile sunt la fel. Să aflăm despre diferitele tipuri de backlink-uri pe care site-ul dvs. le poate obține:
Am spus deja că linkurile sunt ca voturi pentru resurse de încredere, dar ce se întâmplă dacă nu vrei să garantezi pentru un site web, dar totuși trebuie să-l faci?
Linkurile Nofollow folosesc atributul rel="nofollow” pentru a informa Google și alte motoare de căutare că nu ar trebui să treacă de încredere (PageRank). Un backlink nofollow arată astfel:
Având în vedere că linkurile nofollow nu trec de PageRank, ele nu vă vor ajuta neapărat să vă clasați mai sus în SERP-uri. Cu toate acestea, Google a anunțat în septembrie 2019 că evoluează atributul nofollow .
Când a fost introdus nofollow, Google nu a numărat niciun link marcat în acest fel ca un semnal de utilizat în algoritmii noștri de căutare.
Dar nu mai.
Toate atributele link-urilor sunt tratate ca indicii despre link-urile care trebuie luate în considerare sau excluse în cadrul căutării.
Unii cred că această modificare a link-urilor nofollow fiind tratată ca un indiciu înseamnă că Google va transmite încredere prin link-uri nofollow în unele cazuri, cum ar fi atunci când o platformă de știri de autoritate adaugă atributul la nivelul întregului site.