Formular solicitare de școlarizare în învățământul profesional 2019

Descarca formular pdf 03_Solicitare_operator_PROFESIONAL_2019.pdf

Solicitare de școlarizare în învățământul profesional
pentru anul școlar 2020-2021

  1. Date privind operatorul economic
    • Denumirea operatorului economic:..............................................................................................................

CIF/CUI:..........................................................................................................................................................................

  • Adresa: .................................................................................................................................................................
  • Date de contact:

Telefon:...................................................... Fax:..................................................................

E-mail:............................................................................

Pagina web:....................................................................

  • Persoana de contact:

Numele și prenumele:..............................................................................................................

Funcția:.......................................................................................................................................

Date de contact:

Telefon:.............................................. Fax:.......................................................

E-mail:................................

  1. Solicitarea de școlarizare

Solicităm includerea următoarelor calificări în planul de școlarizare pentru învățământul profesional în anul școlar 2020-2021

Calificarea/ calificările profesională/ e solicitată/ e[4]

Numărul de locuri solicitate

  1. Precizări privind unitatea de învățământ parteneră

Avem o unitate de învățământ parteneră / cu care dorim să colaborăm pentru practica elevilor din învățământul profesional în anul școlar 2020-2021 în calificările mai sus menționate

da □ precizați unitatea de învățământ parteneră..................................................................................

  1. Precizări privind asigurarea stagiilor de practică a elevilor la operatorul de practică

Calificarea/ calificările profesională/ e solicitată/ e

Vom asigura efectuarea stagiilor de practică a elevilor

Da/ Nu[5]

Observații[6]

Data:................................................................. Reprezentant legal,

Funcția.....................................................................................

Numele și prenumele.............................................................

Semnătură, [ștampilă]...........................................................


Avizat,

CLDPS,

Președinte/Vicepreședinte

(numele și prenumele) Semnătura

Avizat,

CNDIPT,

Inspector

(numele și prenumele) Semnătura

Avizat,

Reprezentant al unității administrativ - teritoriale.

(numele și prenumele) Semnătura

Proiectul cifrei de școlarizare în învățământul dual pentru anul școlar 2020-2021, de pe raza unității administrativ teritoriale........................................................................................................................................................................................................................

județul

Nr. crt.

Denumirea operatorului economic

Persoana de contact din partea operatorului economic

Date de contact: Adresa de e- mail/nr. de telefon/ nr. fax

Solicitarea de școlarizare

Repartizarea cifrei de școlarizare în învățământul dual

Domeniul de formare

Calificarea profesională

Nr. locuri solicitate

Nr. locuri

Gradul de satisfacere a solicitărilor

Unitatea de învățământ

Observații2

Total

11 Se completează câte o situație centralizată pentru fiecare unitate administrativ teritorială pe raza căreia au fost înregistrate solicitări ale operatorilor economici

■' Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de școlarizare nu satisface integral solicitarea de școlarizare din partea operatorilor economici.

Inspector școlar pentru învățământul profesional și tehnic.

(numele și prenumele) Semnătura


(numele și prenumele) Semnătura

Proiectul cifrei de școlarizare în învățământul dual pentru anul școlar 2020-2021, din județul............................................................................................................................................................................

Nr.

crt.

Denumirea operatorului economic

Persoana de contact din partea operatorului economic

Date de contact: Adresa de e- mail/nr. de telefon/ nr. fax

Solicitarea de școlarizare

Repartizarea cifrei de școlarizare în învățământul dual

Domeniul de formare

Calificarea profesională

Nr. locuri solicitate

Nr. locuri

Gradul de satisfacere a solicitărilor

Unitatea de învățământ

Observații0

Total

Notă:

'' Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de școlarizare nu satisface integral solicitarea de școlarizare din partea operatorilor economici.

Inspector școlar pentru învățământul profesional și tehnic,

Avizat, CLDPS,

Președinte/Viccpreședinte

(numele și prenumele) Semnătura

Proiectul cifrei de școlarizare la învățământul profesional, pentru anul școlar 2020-2021, din județul.....................................................................................................................................................................................

Nr. crt.

Den urnirea operatorului economic

Persoana de contact din partea operatorului economic

Date de contact: Adresa de e- mail/nr. de telefon/ nr. fax

Solicitarea de școlarizare

Repartizarea cifrei de școlarizare pentru învățământul profesional

Domeniul de formare

Calificarea profesională

Nr. locuri solicitate

Nr. locuri

Gradul de satisfacere a solicitărilor

Unitatea de învățământ

Observații0

Total

Notă:

" Se completează cu argumente în cazul în care numărul de locuri din propunerea de ofertă de școlarizare nu satisface integral solicitarea de școlarizare din partea operatorilor economici.

Inspector Școlar General, Inspector școlar pentru învățământul profesional și tehnic,

[1] Sc completează conform Nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învățământul preuniversitar, aprobate prin HG 844/2002, cu modificările și completările ulterioare

[2] Indicarea preferinței pentru o unitate de învățământ este opțională. Alocarea pe unități de învățământ a cifrei de școlarizare

în învățământul profesional dual se va realiza ținând cont de preferințele operatorilor economici și în funcție de posibilitățile de constituire a formațiunilor de studii, cu respectarea reglementărilor referitoare la efectivelor minime și maxime de elevi în conformitate cu articolul 63, alineatul (1) litrele e1), e2) și e3). din l egea educației naționale nr. 1/2011] cu modificările și completările ulterioare V' A

[3] Cerință în conformitate cu articolul 25, alineatul (4) lit. c) din Legea nr. 1/201 I. cu modificările și completările ulterioare

[4] Se completează conform Nomenclatoarelor calificărilor profesionale pentru care se asigură pregătirea prin învățământul preuniversitar. aprobate prin HG S44/2002, cu modificările și completările ulterioare.

[5] Pentru fiecare calificare solicitată, vă rugăm să menționați „DA” (în cazul în care veți asigura practica elevilor în firma dumneavoastră) sau NU (în cazul în care nu puteți asigura practica elevilor în firma dumneavoastră).

' Vă rugăm să includeți în colana „Observații” eventuale mențiuni pe care le considerați relevante privind susținerea de către firma dumneavoastră a practicii elevilor la firma dumneavoastră sau la unitatea de învățământ și eventuale alte facililăți/forme de sprijin pentm elevi oferite de firmă.

Descarca formular pdf 03_Solicitare_operator_PROFESIONAL_2019.pdf

 

resized oferta educationala 24 25

 

Preventie Covid-19

Platforma nationala de vaccinare

vaccinare-covid.gov.ro 

 

poarta masca 2

 

Dimensiune Europeană

Liceul Tehnologic „Mihai Busuioc” este o instituție de învățământ ce dă sens dimensiunii europene, oferind elevilor posibilitatea pregătirii profesionale în mai multe domenii: pentru liceu- în domeniul textil, al tehnicii de calcul, electromecanic și al proiectării CAD; pentru școală profesională de 3 ani - în domeniul textil, al mecanicii auto, al operării pe mașini cu comandă numerică și al esteticii și igienei corpului omenesc.

Liceul Tehnologic „Mihai Busuioc” urmărește formarea personalității autonome și creative a elevilor, asigurând o pregătire de înaltă calitate pentru dezvoltarea intelectuală, socială și profesională, bazată pe cunoștințe de cultură generală și formarea de competențe profesionale, în vederea adaptării socio-economice care să le permită elevilor exercitarea unei profesii, continuarea studiilor în învățământul superior sau realizarea propriei afaceri.

 

Dezvoltarea comunității locale

Misiunea școlii este să asigure formarea de cetățeni activi, capabili să intre în competiția de pe piața muncii locale și europene. Promovăm accesul egal la educație pentru atingerea calității serviciilor educaționale, printr-o comunicare deschisă și permanentă cu partenerii educaționali și sociali pentru transformarea școlii într-o sursă de dezvoltare a comunității locale. Misiunea școlii este de a fi deschisă pentru toți cetățenii, spre a le oferi șanse egale de dezvoltare personală și profesională.

Prin dotarea modernă a laboratoarelor și atelierelor răspundem cerințelor de satisfacere a nevoilor elevilor școlii noastre, asigurându-le o pregătire la nivelul standardelor, dezvoltându-le creativitatea, spiritul întreprinzător, gândirea critică, capacitatea de asumare a responsabilităților, flexibilitatea, capacitatea de comunicare și adaptare la condițiile sociale actuale.

 

Asumarea răspunderii

Valorile promovate sunt:

  • Profesionalismul - a fi cel mai bun în domeniul său de activitate
  • Integritatea - a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acționa onest în gând și în faptă.
  • Adevărul - a cunoaște și a reda realitatea obiectivă;
  • Respectul - a arăta considerație față de oameni, față de autorități, față de proprietate și, nu în ultimul rând, față de propria persoană.
  • Responsabilitatea - a duce la îndeplinire cu consecvență obligațiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acțiuni.
  • Comunicarea deschisă - a recepționa mesajele fără blocaje și distorsiuni, ceea ce menține si îmbunătățește relațiile cu ceilalți.

” Nu pentru școală, ci pentru viață învățăm!”